středa 13. srpna 2014

Můj nový knižní přírůstek:3

Ahoj všem:).
Dneska mi do knihovničky přibyla další skvělá kniha:).
Je to kniha ze série Andělé:). Kniha se tedy jmenuje PÁD:).
Má nádhernou obálku,celou dobu jsem se jí kochala, je prostě úžasná:).
Ještě ji nečtu,jelikož mám rozečtené dvě knihy:)-těšte se na recenze:).
Moc se na ni těším:). Plánuji si koupit i další díly:).

Je úplně kouzelná:).
Stála 260,- :).

--------------------------------------------------------------------------------------------------
Máte ji někdo? Jaká je?:)

2 komentáře:

  1. Ja mám túto sériu veľmi rada, napriek tomu, že je taká dosť presladená a romantická. Aj tak si ma získala :3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Doufám,že ji taky budu mít moc ráda:). Už se na ni těším:).

      Vymazat

Budu ráda za váš názor,rady,tipy atd.! :)