úterý 19. srpna 2014

Recenze na knihu Pád

 Název: Pád
 Autorka: Lauren Kate                                                                          Nakladatelství: Knižní klub
 Počet stran: 319
Anotace: Některým andělům je souzen PÁD.....
Na Danielu Grigorim je něco bolestně povědomého. Ten záhadný, odtažitý chlapec upoutal pozornost Luce Priceové, už když ho viděla poprvé – v první den jejího pobytu v internátní škole pro problémové mladistvé. Ve škole, kde jsou zakázané mobilní telefony, všichni ostatní studenti jsou divní a každý krok sledují bezpečnostní kamery, znamená Daniel pro Luce jediný světlý bod. A přestože on s ní očividně nechce mít nic společného – a dává to jasně najevo –, něco ji k němu přitahuje jako můru plamen svíčky. Luce musí zjistit, co se Daniel tak zoufale snaží utajit... i kdyby ji to mělo zabít.    





      ∞∞∞∞∞∞∞ ∞∞∞∞∞∞∞ ∞∞∞∞∞∞∞ ∞∞∞∞∞∞∞ ∞∞∞∞∞
Ale ráj zamčený a zavřený na závoru...
Musíme se vydat na okružní cestu světem,
abychom zjistili, jestli do něj nezůstala pootevřená aspoň zadní vrátka.

HEINRICH VON KLEIST

     ∞∞∞∞∞ ∞∞∞∞∞∞∞ ∞∞∞∞∞∞∞ ∞∞∞∞∞∞∞ ∞∞∞∞∞∞∞
Můj názor:
Kniha je bombastická, její obal je bombastický, jedním slovem WAU. Do knihy jsem se vžila hned první stránku a měla jsem ji přečtenou za 2 dny.Autorce se kniha povedla a věřím,že i další díly budou skvělé! Tato kniha měla velmi moc negativních ohlasů, co jsem četla.... Ale já mám doopravdy jiný názor. Kniha mě zaujala už jen obálkou a anotací, vůbec jsem nevěděla jaká bomba přijde a ten konec.....Ten je prostě tak dobrej.....:) 


5/5 BODŮ








Žádné komentáře:

Okomentovat

Budu ráda za váš názor,rady,tipy atd.! :)