středa 6. srpna 2014

Recenze na Deník mimoňky 2


Deník Mimoňky
Rachel Renée Russell


 ∞∞∞∞∞∞∞ ∞∞∞∞∞∞∞ ∞∞∞∞∞∞∞ ∞∞∞∞∞∞∞ ∞∞∞∞∞∞∞ ∞∞∞∞∞∞∞ ∞∞∞∞∞∞∞
Žánr: romány pro dívky, pro dívky od  9 let

Vazba: pevná

Počet stran: 
288

Rok vydání: rok 2012


Nakladatelství: Mladá Fronta

Obálka: Obálka je opravdu moc hezká. Mně osobně se moc líbí.

Úryvek z knihy:

Číslo v sérii: 2



Děj knihy: Druhý stupeň základky je boj. Zvlášť, když je člověk jen o trochu oblíbenější než plíseň ve sprchách a život mu ničí proradná rivalka, která si brousí zuby na kluka tvých snů. A do toho začíná párty sezona, a tebe pořád nikdo na nejdůležitější událost podzimu nepozval… 
O tom by mohla (a bude!) vyprávět třináctiletá Nikki. Jak se stát z nepopulární mimoňky hvězdou večírků, okouzlit svého idola a navíc být tou nejsuprovější kámoškou na světě, i když ještě pořád nemá ten mobil, co si přeje už celé věky…
No, co si budeme povídat, prostě parádní recept na katastrofu!



Pozitiv/negativ:
Pozitiv- Kniha mě bavila, četla jsem ji 2x:). Deník mimoňky je opravdu skvělá kniha:)DOPORUČUJU
Negativ-Úplně jsem nesnášela McKenzie!:D Nevím,k čemu tam byla:D.

   ∞∞∞∞∞∞∞ ∞∞∞∞∞∞∞ ∞∞∞∞∞∞∞ ∞∞∞∞∞∞∞ ∞∞∞∞∞∞∞ ∞∞∞∞∞∞∞ ∞∞∞∞∞∞∞ 

  • Co mě na knize zaujalo na první pohled?
Na první pohled mě zaujala obálka:)
  • Co jsem od knihy očekávala?
Nějaké to pobavení:D
  • Kdo napsal tuto knihu?
Rachel Renée Russell

Rachel Renée Russell
Rachel Renee Russell se narodila a vyrůstala v Saint Joseph ve státě Michigan, v malém městě na břehu Michiganského jezera a v současné době žije v severní Virginii .
Kromě psaní knih pro děti je Russell právníčka. V dubnu roce 2009 se rozvedla.
  • Můj názor? 
Kniha je velmi zábavná a dobrá:). Nemám ráda tenhle typ knihy ale tady to jsem si opravdu zamilovala,takže si budu chtít určitě přečíst další díly:). Jestli váháte nad touto knihou,jděte do ní, nemáte co ztratit, možná tak peníze ale myslím si,že to za to stojí!:) DOPORUČUJU!
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
5/5

 ∞∞∞∞∞∞∞  ∞∞∞∞∞∞∞ ∞∞∞∞∞∞∞ ∞∞∞∞∞∞∞ ∞∞∞∞∞∞∞ ∞∞∞∞∞∞∞ ∞∞∞∞∞∞∞ 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Budu ráda za váš názor,rady,tipy atd.! :)