pátek 7. listopadu 2014

Nová zlatíčka♥Říjen 2014


Ahoj všem čtenářům a náhodným návštěvníků mého blogu!
Je 7. listopadu a já jsem se dokopala k dalšímu článku - ležím v posteli a do psaní mám více chutí.
Minulý měsíc ♥Říjen♥ jsem dostala docela dost knížek za celé všechny měsíce!  Celkový počet 7 knih... Na fotce jedna kniha chybí, zkuste si tipnout která... Ano, je to Labyrint;Útěk = mám ho totiž ve škole ve skřínce a já mám chuť udělat tento článek teď! Snad to nebude vadit. Knihy nejsou seřazeny podle toho, jak jsem je dostala, ale podle toho, jak se mi dostali pod ruce:).

První kniha, která se mi dostala pod ruce je kniha od Jill Hathaway = Nepřítel v mé mysli. Recenze zde. Knihu jsem dostala k svátku od rodičů. Kniha mě vážně bavila a byla o něco málo lepší než jednička:). (Vidím to, co vrah). Když jsem zjistila, že spisovatelka napsala také druhý díl, jásala jsem. Jill Hathaway patří mezi mé oblíbená autorka.


Další a druhá kniha je Easy? od autorky Tammary Webberové. Knihu jsem vyhrála v soutěži na blogu Mezi nebem a peklem. Ke čtení jsem se ještě nedostala, i když jsem si slibovala, že hned jak dočtu V šedých tónech, tak začnu číst tuto... Bohužel mi to neumožnily recenzní výtisky od nakladatelství Práh za které stejně děkuju, jelikož jsou kouzelné... Aspoň ta jedna, co čtu:3. Takže tato kniha teprve na přečtení čeká!:)


Další knihou je V šedých tónech od mé další moc oblíbené autorky Ruty Sepetys. Název z obrázku nejde přečíst, protože jsem tomu vybrala tak špatnou barvu, fotila jsem to za tmy a musela jsem všechno změnit... Ano, nenapadlo mě, že si mám rozsvítit.  A nedivte se, že je u všech fotek kytička... Někde jsem to viděla a šíleně se mi to líbí! Dodává to tomu takovej šmrnc:'D. Kniha je skvělá, zamilovala jsem si ji a dokonce jsem u ni plakala. Vážně doporučuju, u knihy jsem se nasmála, naplakala a usmívala:).


Jo, tak tahle fotka se mi líbí. Nádherně na ni vyniká nápis. No a ať se vůbec někdy dostaneme k tomu, jak se kniha jmenuje -,-. Kniha se jmenuje Objetí, je to první díl ze série Violet Eden od autorky Jessicy Shirvington. Kniha mi přišla od nakladatelství Práh jako recenzní výtisk. Když jsem si všimla kolik má stran, Páne bože! To přečtu snad za pět let. Ale moc se na ni těším. Mám i druhý díl.    



Druhý díl ze série Violet Eden = Omámení. Autorka opět Jessica Shirvington. Druhý díl mi přišel také jako recenzní výtisk opět samozřejmě od nakladatelství Práh. Moc se na něj těším, stejně jako na první díl. Snad se ke knize co nejdřív prokousám... To je vážně poprvý, co na mě čeká tolik knih.




Další kniha, kterou už mám rozečtenou a je vážně, vážně dobrá, je Ostrov v Ptačí ulici od Uriho Orleva. Kniha je velmi zajímavá. Toto je třetí recenzní výtisk od nakladatelství Práh. Četli jste ho někdo? Paní z nakladatelství mi knihu doporučila:).





.
Další a poslední knihou je Labyrint:Útěk. Tu knihu miluju. Je od Jamese Dashnera. Chci jít i na film, tak snad mě bude bavit stejně jako kniha. Nemám ji vyfocenou stejně jako všechny, protože jsem si ji zapomněla ve školní skřínce. Snad nevadí. Na knihu jsem dělala i recenzi.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Budu ráda za váš názor,rady,tipy atd.! :)