pondělí 4. srpna 2014

∞My book wishlist∞



Ahoj všem:).
Rozhodla jsem se, že sem napíšu knihy,které si přeji. Budu ráda, když mi napíšete do komentářů váš názor na knihy,které budou vypsány:).
∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞
Tuhle knihu si toužím přečíst šíleně dlouho...:33 Začalo to tím, že lidi z E-B vymysleli jednu hru, kterou jsem s nima taky hrála, bylo to skvělý:)... A pak jsem zjistila,že to bylo podle knihy, takže jsem se na ni koukla na netu a u nás v obchodě, kde mi ji mamča bohužel nekoupila:/. 

Temné hrdinky chci taky dlouho:). Vím,že 2.díl nenavazuje na první,ale to mi nějak zvlášť nevadí:).

Tuto knihu jsem objevila včera na blogu http://books-mylife.blogspot.cz/ :).Velice mě zaujala a toužím ji mít doma:3.

Opět kniha nalezena nahoře zmiňovaném blogu. Je sice ve slovenštině,ale to vůbec nevadí...:)


Bohužel jsem nenašla českou ale opět slovenskou:'D.... I tak si ji chci moc přečíst:).


∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞


Teri Bone∞

Žádné komentáře:

Okomentovat

Budu ráda za váš názor,rady,tipy atd.! :)