neděle 3. srpna 2014

∞Recenze na knihu.....DRAKIE∞


DRAKIE
Sophie Jordanová



     ∞∞∞∞∞∞∞ ∞∞∞∞∞∞∞ ∞∞∞∞∞∞∞ ∞∞∞∞∞∞∞ ∞∞∞∞∞∞∞ ∞∞∞∞∞∞∞ ∞∞∞∞
                  ,,Když jednou okusíš létání,budeš už navždy kráčet po zemi
                  s pohledem upřeným k nebi,protože jsi tam byl
                  a neustále se tam budeš toužit vrátit.''
                  LEONARDO DA VINCI 



                     ∞∞∞∞∞∞∞ ∞∞∞∞∞∞∞ ∞∞∞∞∞∞∞ ∞∞∞∞∞∞∞ ∞∞∞∞∞∞∞ ∞∞∞∞∞∞∞ ∞∞∞∞
                    Žánr:   Fantasy,Dobrodružný,romány pro ženy

                    Vazba: pevná

                    Počet stran: 291

                    Rok vydání: rok 2012

                    Nakladatelství: CooBoo

                    Úryvek z knihy:
                    Blíží se ke mně.
                    Buší mi srdce.
                    Je mi jasné, že mě viděl-poznám to, protože se zarazil, plave na místě a rty má těsně nad vodou. Díváme se na sebe. Teď se to stane. Přivolá ostatní. Vrhnou se na mě jako hladoví dravci. Vzpomínám na tátu a snažím se zarazit třes. Jsem si jistá, že táta se před nimi netřásl ani neschovával. A já se na rozdíl od něj můžu bránit. Ohněm. Pohne se. Plave ke mně ladným klouzavým pohybem. Na čelisti se mu rýsuje sval, mravenčí mě z toho v břiše. Nevypadá tak nelítostně, jak jsem si ho představovala. Netváří se zle. Tváří se… překvapeně.

                    Číslo v sérii: 1


                    Děj knihy: Jacinda není obyčejná jen mezi lidmi, ale i mezi svými... Jelikož dokáže dštít oheň. Jacinda od malička žije s cejchem výjimečnosti a ví,že ji všichni sledují. Touží ale po svobodě a rozhodovat se sama za sebe. Když poruší zákon,skoro za to zaplatí svým životem. Zachrání ji krásný cizinec, který byl poslán, aby lovil takové, jako je ona. Jacindina rodina je nucena uchýlit se do světa smrtelníků, kterému se Jacinda nezvládá přizpůsobit.  Jediným světlem pro Jacindu je Will. Cítí k němu neodolatelnou přitažlivost, ale přitom zná jeho temné tajemství.  Za každou cenu by se mu měla vyhýbat. Tak málo stačí, aby se z ní navždy stal člověk!
                                                                             

                    Pozitiv/negativ:
                    Pozitiv- Co se mi líbilo? Líbila se mi celá ta kniha a především to,že Jacinda se nevzdávala.. Také se mi šíleně líbila ta část z úryvku a ještě strany před tím:).
                    Negativ- (není)

                       ∞∞∞∞∞∞∞ ∞∞∞∞∞∞∞ ∞∞∞∞∞∞∞
                    • Co mě na knize zaujalo na první pohled?
                    Na první pohled mě zaujala úžasná obálka:)
                    • Co jsem od knihy očekávala?
                    Vlastně ani nevím... Ale určitě to bylo nějaké dobrodružství,napětí,emoce atd.:)
                    • Kdo napsal tuto knihu?

                    Sophie Jordanová vyrostla v Texasu, kde odmalička snila o příbězích plných draků, udatných válečníků a krásných princezen. Sedm let učila na střední škole angličtinu a snažila se v studentech vzbudit lásku k Antigoně či Bílé velrybě. V USA ji znají zejména jako úspěšnou autorku historických romancí. S manželem a dcerou žije v Houstonu, a když zrovna nepíše, tak buď vaří a vymýšlí nové recepty (její specialitou jsou omáčky), nakupuje, chodí na sushi se svým mužem, vozí dceru po nejrůznějších kroužcích, čte, nebo vypráví každému, kdo je ochotný poslouchat, o svých nápadech na další knihy. 

                    • Můj názor? 
                    Kniha mě velice zaujala a jsem opravdu ráda,že ji mám doma:). Děj příběhu jsem si dokázala živě představit. Já osobně miluju fantasy a toto je ta nejlepší fantasy kniha,co jsem zatím četla. Jen mě trošinku nakrkl konec:(. Nemám totiž možnost si přečíst další díly, takže to skončilo - pro mě - napínavě.:).  Knihu jsem měla přečtenou za dva dny a to se mi stalo poprvé, takže těm co milujou tento typ knihy, DOPOROUČUJU:)

                     ∞∞∞∞∞∞∞  ∞∞∞∞∞∞∞ ∞∞∞∞∞∞∞ ∞∞∞∞∞∞∞ ∞∞∞∞∞∞∞ ∞∞∞∞∞∞∞ ∞∞∞∞∞∞∞ 
                    zdroj obálky  : nakladatelství CooBoo
                    zdroj informací o autorce : databazeknih.cz
                    anotaci jsem napsala sama z knihy:).
                    ∞∞∞∞∞∞∞  ∞∞∞∞∞∞∞ ∞∞∞∞∞∞∞ ∞∞∞∞∞∞∞ ∞∞∞∞∞∞∞ ∞∞∞∞∞∞∞ ∞∞∞∞∞∞∞

                    HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
                    5/5


                    MOJE PRVNÍ RECENZE:)



                    Teri Bone ∞

                    Žádné komentáře:

                    Okomentovat

                    Budu ráda za váš názor,rady,tipy atd.! :)