neděle 3. srpna 2014

∞Vítej na mém knižním blogu∞

Vítej na mém knižním blogu


O mně               

Ze všeho nejdříve bych se ti chtěla seznámit. Jmenuji se Tereza,ale radši mám,když se mi říká Teri... Tady budu celým ''jménem'' Teri Bone :).Miluji knihy. Můj nejoblíbenější žánr jsou fantasy!:333 Jsem vcelku velký snílek a optimista:). Kdybyste se mě chtěli zeptat na cokoliv,napište mi na email- teribone2002@gmail.com,teririi@seznam.cz ....:) Nikam jinam neodpovídám:).



O blogu

Jistě už jste si všimli,že tento blog bude o knihách tzv. recenze knih, Challenge, Boj obálek, Změny v mé knihovničce, souboj nakladatelství atd.:)

                       Doufám,že budete můj návštěvník

                                                    !Krásný zbytek dne a ahoj!

Teri Bone∞

Žádné komentáře:

Okomentovat

Budu ráda za váš názor,rady,tipy atd.! :)