neděle 16. listopadu 2014

Čtecí návyky TAG

Čtecí návyky TAG

 Na AWoB, jsem našla tenhle super TAG a rozhodla jsem se, 
že ho zkusim napsat:). Snad se vám budou odpovědi líbit^^.



1. Máš doma určité místo na čtení?
Postel! Pohodlné, útulné místečko, kde je klid a pohoda:).

2. Záložka nebo kousek papírku, který se právě válí poblíž?
Preferuji spíše záložky:). Ráda je vyrábím a mám ráda ten pocit, že je o knihu 
lépe 
''postaráno'' :).


3. Můžeš prostě jen tak přestat číst, nebo nejprve dočteš kapitolu?
Ne, to  rozhodně nejde. Nesnáším nedočtené kapitoly či série. Za to bych 
zabíjela^^.

4. Jíš nebo piješ během čtení?
Ano, hlavně piju. Miluju horkou čokoládu, postýlku a knihu dohromady!


5. Posloucháš u čtení hudbu nebo televizi?
Televize u knihy? Nikdy! Nedá se přitom soustředit a nedokážu se tak vžít.
 Hudbu bez slov ano, takže vlastně melodie... Se slovy určitě ne;). Rozptyluje
 to.

6. Čteš vždy pouze jednu knihu, nebo několik naráz?
Já radši jen jednu:). Pak jsem vždy do těch knih zamotaná a nevím, co se kde 
děje:). 



7. Preferuješ čtení doma nebo čteš kdekoliv?
Spíše doma, ale čtu vlastně kdekoliv... Ve škole, na zastávce, v autobuse, na 
tréninku
 (když čekám), doma:).

8. Čteš nahlas nebo pouze ve své mysli?
Ve své mysli:). Nemám ráda čtení nahlas, protože mi to utíká pomalu a 
nedokážu
 si to tak představit:).


9.Čteš si některé pasáže dopředu nebo dokonce přeskakuješ 
kapitoly?
Když je ta kapitola vážně o ničem tak to udělám... Ale je to pro mě fakticky 
hřích. 
Ale co už, když je ta kapitola zaplněna nudnými informacemi o tom, jak 
někam 
pojedeš na výlet?

10. Lámeš hřbet nebo se jej snažíš uchovat jako nový? 
Jako nový! Jak může někdo láme hřbet?! O.o

11. Píšeš si do svých knih?
Ehm... Ne. Proč? Nemám důvod, takhle hnusně ničit své knihy.

5 komentářů:

  1. pekný tag :) Jéj, čokoládka + kniha + posteľ = siedme nebo :D Ale rozmýšľala som, že by som si začala do kníh robiť poznámky ceruzkou. Potom, keď náhodou budem knihu čítať 2x alebo ju niekomu požičiam, tak to bude taký nepriamy kontakt :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju^.^
      Áno... Sedmé nebe^.^
      To s tebou souhlasím :D

      Vymazat
  2. Tenhle TAG mám ráda.
    Já do knih taky nepíšu, ale někdy si lece tužkou podtrhnu věty, které mě zaujaly. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem ho začala mít vážně ráda^.^
      Jako věty, které mě zaujaly, tak vážně lehce ano, protože je potom davam do recenze^.^

      Vymazat

Budu ráda za váš názor,rady,tipy atd.! :)