středa 14. ledna 2015

Dračí oči: Čarodějka - Kristina Hlaváčková



Originální název: Dračí oči: Čarodějka
Český název: Dračí oči: Čarodějka
Autor: Kristina Hlaváčková
Překladatel: ----
Nakladatelství: Fragment
Žánr: YA, fantasy, dobrodružné
Počet stran: 392
Rok vydání: 2014
Série: Dračí oči
∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞


Anotace:
Učit se tančit, vyšívat a jak být hezká? To není nic pro princeznu Elenu. Chce bojovat po boku bratrů a prožívat velká dobrodružství. Ani se nenaděje a její sen se začne stávat skutečností. Osudové setkání s rudým drakem Ašrakem změní malé princezně život. Musí opustit svůj domov a odjet k elfům do kouzelného lesa, kde se má naučit ovládat a hlavně skrývat magii, která jí koluje v žilách. Nejde však o žádnou prestižní školu pro mladé dámy...
Dokáže Elena čelit všem změnám a nástrahám osudu, které na ni čekají? S pomocí mladého draka Charlika a svérázného přítele Michaela na to nebude sama. Bude to však stačit? Nepůjde totiž jen o ni, ale o budoucnost celého světa!

∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞
Áron naklonil hlavu na stranu a pod přivřenými víčky se zadíval k lesu. Znovu, jako již tolikrát,
měl pocit, že jej někdo pozoruje. Před několika dny, když všichni opustili cvičiště, začal
prohledávat okolí. Po pár hodinách důkladného pátrání našel, co hledal. 
∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞
Můj názor:
Ehm... No.. Kniha se mi nelíbila. Prostě se nedala dočíst. Námět se mi líbil, ale děj byl celkem nuda....  Někdy občas čtivý,  jindy (více často) úplně o ničem. Do knihy jsem se jednoduše vůbec nezačetla...
Nevím, ale pěkných pár slov bych tam klidně změnila a obohatila slovní zásobu... Pár chybek bych tam našla, ale já se nekoukám po chybách, ale po ději.
Celkem sem nechápala to, že hlavní hrdince bylo osm let a už z ní byla čarodějka, jezdec na drakovi, válečník a bůh ví, co všechno ještě... Věk se k ní vůbec, ale vůbec nehodil, byl směšný. Dala bych jí věk minimálně 15, protože se opravdu tak chovala a mluvila.
Nevím, pro mě to byla ztráta času. Od knihy jsem očekávala něco hodně jiného, takže mě celkem zklamala.
Víc se k tomu asi vyjadřovat nemusím, kniha se mi prostě nelíbila... Možná po ní někdy sáhnu, přečtu si jí znova a bude se mi líbit víc, ale teď opravdu ne. Taky nevím, zda sáhnu po dvojce a po trojce... No, uvidím.
∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞
„Co když tvým podmínkám dostojí?“ napadlo ho a Áron jen pokrčil rameny.
„Pak si zaslouží učit se bojovat.“
„To neznamená, že to je rozumné.“
„Pak jsi mě neměl nechat rozhodnout.“ Tentokrát pokrčil rameny král
∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞

Úryvek :

„Říkalas, že draci jsou dobří. Že je máme chránit,“ pravila
prosebně Elena, bezmyšlenkovitě masírujíc bolavé zápěstí.
Nechápala, co se děje.
„Cože?“ otázala se Aška, vytržena ze svých myšlenek.
„Říkalas, že drakům máme pomáhat, že jsou naší krve.
Nevěděla jsem, co jiného mám udělat. Udělala jsem, co jsi
mě učila. A ty se zlobíš.“
Téměř šeptala, prosba v jejím hlase však nezasáhla krá-
lovnu tolik jako pohled těch téměř černých očí plných smutku.
Aška si klekla a sevřela svou dceru pevně v náručí.
„Zlobím se, maličká, ale ne na tebe. Co jsi udělala, je
úžasné!“
„Ale…“
Aška vstala. Zahrada nebyla příliš vhodné místo na hovor,
který je obě čekal.
„Vysvětlím ti to, maličká, ale ne zde.“ Společně vykročily
k hradu.
Elena se uchýlila do hlubokého výklenku svého oblíbeného
okna. V rukách svírala hrnek horké čokolády, který její matka
nechala přinést. Pohodlně se uvelebila. Královna počkala,
až služebná odejde z komnaty, a usadila se do výklenku
proti ní. Ve skutečnosti nevěděla, jak má začít. Hovor,
na který se chystala, měl správně nastat až za dlouhých deset
let. Navíc si nebyla sama jista, co se v lese vlastně stalo,
a to věci ještě více komplikovalo


DĚKUJI ZA RECENZNÍ VÝTISK NAKLADATELSTVÍ FRAGMENTKNIHU SI MŮŽETE KOUPIT ZDE

1 komentář:

  1. Na knížku už jsem slyšela dost negativních recenzí... :( Myslím, že sama se ke knížce asi nedostanu... :)

    OdpovědětVymazat

Budu ráda za váš názor,rady,tipy atd.! :)