neděle 28. prosince 2014

❅ Co jsem dostala od Knižíška? ❅


Milý Knižíšku... Moc ti děkuji za knihy, které si mi nadělil❤. Nemohu uvěřit, že jsem to rozdejchala a že je mám vůbec doma... Děkuji moc!
Vánoce utekly jako voda a já tu mám další článek, tentokrát Co jsem dostala od Knižíška? :) 


                                           ❤

Jako první jsem si rozbalila celou sérii Andělé ^^... První díl mám sice už doma ale i tak jsem byla šíleně šťastná a mile překvapená^^.

                                                                 ...........

Jako druhý knižní dárek tu mám dva díly z trilogie... Prozření a Proměna Mary Dyerové❤ . Nečekala jsem, že je dostanu, protože byly na mém seznamu jako poslední:). Takže jsem opravdu mile překvapená!! 


.........


A poslední, co mi udělalo asi opravdu největší radost, že jsem se nemohla skoro ani nadechnout je Selekce. Vždycky v obchodech/knihkupectví ji vyhlížím a najednou se ocitne pod naším stromečkem . Myslela jsem si, že jsem opravdu v nebi! :D 
                                                         .........


                                      
Tentokrát tu máme poslední dárek... Sice není knižní ale elektronický ale i tak patří mezi knihy?(Nevím, co plácám) :D. Á podle obrázku jste si již mohli všimnout, co to je... To mi vyrazilo dech fakticky hodně... :3 Je to čtečka e-knih PocketBook:3. 
Doporučení: Pokud hledáte čtečku s podsvícením... Nekupujte tadytu... Žádné podsvícení nemá;)... Hledali jsme to jak cvoci a nakonec se koukli na net a tam se psalo, že žádné nemá. Museli byste si koupit lampičku :D.





A CO JSTE DOSTALI OD KNIŽÍŠKA/JEŽÍŠKA VY?:) 

13 komentářů:

  1. Same skvelé knihy, hlavne séria Mary a Selekcia :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to už se na ně moc těším! :))
      A co jste dostali vy? :)

      Vymazat
    2. Určite sa máš na čo. :) Tretí diel Drahokamov, Zlodejku kníh (ktorá je mimochodom úžasná) a dve knihy zo série Assassins Creed :3

      Vymazat
    3. To je super!! :)
      O zlodějce knih jsem už slyšela a taky si jí chci přečíst:).
      Těším se na všechny vaše recenze!! :))

      Vymazat
  2. Já jsem dostala Papírová města, HP3 v originále a čtečku Kindle :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :O O Papírových městech jsem slyšela mnoho názorů... Těším se na ten tvůj:). HP3 ti závidím:3. Přeju příjemné čtení:).

      Vymazat
  3. Krásné přírůstky do knihovničky :) Proměnu a Prozření Mary Dyerové bych taky hned brala, jsou to skvělé knížky :) Já jsem dostala trilogii Dokonalý pár a Losing It :) Takže Knižíšek byl taky štědrý :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju:). Fakt? Tak to už se na ně těším :3. Dokonalý pár neznám, kouknu se po tom:).. Losing It, to jsem už slyšela ale nevím, jestli by mě bavila :/ :).

      Vymazat
  4. Hezké, jsem ráda, že jsi ráda :D i já jsem nějaké knihy dostala.. ale nebudu to tu vypisovat, však se mrkni na článek :D :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji:) a já jsem ráda, že ty jsi ráda, že já jsem ráda xD. Na článek se už jdu kouknout!!:3

      Vymazat

Budu ráda za váš názor,rady,tipy atd.! :)