sobota 7. února 2015

Unboxing#5

Po dlouhé době další mini článek... ^^ Předevčírem mi přišel recenzní výtisk, ale domu se mi dostal až včera :D. Děkuji paní z nakladatelství Fragment za tak rychlé poslání, knihu už čtu a je celkem zajímavá ^^.
No nic, jdeme na to^^.





Takhle na mě balíček čekal včera odpoledne doma, když jsem se vrátila ze školy^^... Děkuji maminko. Celkem mi trvalo, než jsem se do toho balíčku dostala... Ale to vlastně u všech balíčků :D.
Když jsem se po náročném rozbalování konečně dostala sem, byla jsem mile překvapená :D. Prostě praskací folie :D. Někdo už možná ví co to je za knihu :). 
A zde celkový pohled na knihu:). Fotka upravená, protože jsem si ji vzala ze svého instagramu ;P :D. Četl jste někdo tenhle první díl? Jaký na něj máte názor? :)


5 komentářů:

  1. Máš hezký blog, také ráda čtu a zároveň miluji nakupování a objednávání knih :)
    Kniha, co sis objednala, nese velmi zajímavý název, asi si ji taky seženu a přečtu :)

    Přeji ti příjemné čtení ;)

    OdpovědětVymazat
  2. O tejto knihe som ešte nepočul, ale má SUPER obálku! :D Prajem pekné čítanie! :)) Už sa teším na tvoju recenziu! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Nedávno jsem ji četla a musím uznat, že na to, že na ni je opravdu hodně špíny, mě se líbila. Ovšem druhý díl je o poznání lepší ;)

    OdpovědětVymazat
  4. necetla, ale vypada docela zajimave :) navic, pokud se nepletu, to napsala ceska autorka, coz ji posouva na mem zebricku o neco vys :)

    OdpovědětVymazat
  5. Knihu jsem nečetla a zatím mě moc neláká. Ale doufám, že tobě se bude líbit a jsem zvědavá na recenzi :)

    OdpovědětVymazat

Budu ráda za váš názor,rady,tipy atd.! :)