sobota 14. února 2015

Wishlist 2

Nejlepší pocit, když zjistíte, že jste Wishlist psali naposledy v Září 2015 
Ahoj všem! ^^ Po týdnu přidávám další příspěvek... Ano, nejsem moc aktivní, ale to se momentálně změní, protože končí prázdniny, já mám knihy a notebook zase u sebe a to znamená, že budu moct být na blogu^^. No a jak jste si už asi přečetli, jedná se o Wishlist 2^^.   
A jdeme na to!







Tuto knihu si přeju už od jejího vydání, zatím jí doma nemám ale šetřim :). Knihu bude určitě velká většina z vás znát :). Zatím jsem na ní četla spoustu pozitivních recenzí, tak snad až se dostane do rukou mě, tak se mi bude líbit :). Kniha nese jméno Manželovo tajemství od autorky Liane Moriarty ^^. (fotka tumblr)





Další knihu ve svém wishlistu mám Spáleniště: Zkouška od Jamese Dashnera. První díl už mám a je skvělej :). Knihu chci už od doby, co jsem jí viděla v knihkupectví v Praze :3. Strašně moc se mi líbí obal. Moc se na ní těším a zajímá mě, jak to všechno bude v tomto díle, protože si to opravdu nedokážu představit ;) :) :D.







Ano, opravdu jsem nečetla sérii HP... Jsem strašně velkým fanouškem, bohužel jenom filmů. Je to tak, že jsem prostě neměla možnost si tuto sérii přečíst a nikdy jsem nezačala číst, když jsem jí měla vypůjčenou z knihovny... Ano, přeju si celou ságu Harryho Pottera od autorky J. K. Rowlingové. Filmy jsou úžasné, ale knihy musí být určitě ještě dokonalejší. Moc se na sérii těším :).



Oba dva díly Škola dobra a zla mě zaujala hlavně obálkou... Ta je prostě tak kouzelná! Obsah mě taky strašně moc zaujal a proto jsou knihy v mém wishlistu. Čtu na ně všelijaké recenze a ty mě motivují si knihy opravdu pořídit! :)




----------------------------------------------------------------
Knih je samozřejmě o hodně víc, ale tyto si přeji nejvíce :).
Četli jste nějakou z nich? Budu ráda když mi napíšete názor, popřípadě sem hodíte odkaz na váš blog s recenzí :).
Krásný večer! :)

4 komentáře:

  1. Harryho Pottera bys sis měla přečíst co nejdřív! Já každý díl přečetla minimálně sedmkrát, ten nikdy neomrzí ♥
    Nikol (readeatandlive.blogspot.cz)

    OdpovědětVymazat
  2. Labyrint mám na mém wishlistu taky. Asi celou triologii koupím a přečtu, až vyjde i poslední díl. A manželovo tajemství máme doma, ale ještě sem to taky nečetla.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky si chci koupit i poslední díl :). Tak až přečteš těším se na recenzi ;) :).

      Vymazat

Budu ráda za váš názor,rady,tipy atd.! :)