sobota 28. března 2015

Hvězdy nám nepřály - John Green


Hvězdy nám nepřály
Originální název: The Faul in Our Stars
Český název: Hvězdy nám nepřály
Autor: John Green
Překladatel: Veronika Volhejnová 
Nakladatelství: Knižní klub
Žánr: YA, romantika
Počet stran: 240
Rok vydání: 2013
Série: Hvězdy nám nepřály
∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞




Anotace:
Zajímavá a citlivá knížka o šestnáctileté Hazel, která trpí rakovinou a sblíží se s Augustem, jemuž se podařilo tuto nemoc překonat. Ti dva mladí lidé se výborně doplňují, a navíc je spojuje originální pohled na život i na chorobu, která je postihla. „Nejvtipnější smutný příběh“ je napsán s mimořádným smyslem pro humor a sarkasmus a díky autorovu vyprávěčskému talentu vyznívá velmi působivě. 

∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞
,,Svět není továrna na splněná přání.''
∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞
Výsledek obrázku pro hvězdy nám nepřály
Můj názor:

Od knihy jsem očekávala mnoho, protože jsem na ní slyšela velice moc pozitivních ohlasů a opravdu jen trochu negativních... A mnoho jsem i dostala. Kniha mě vážně bavila a přečetla jsem jí skoro jedním dechem. První strany se mi četly těžko, myslela jsem, že knihu odložím, protože mě nějak nebavilo to vyprávění na začátku... Pro mě to byla nuda. Četlo se mi to těžko. Pak se to konečně rozjelo a já se začetla... Kniha byla úžasná! Sice jí asi nebudu číst stále do kolečka, ale možná si jí ještě jednou/dvakrát přečtu. Na konci jsem trošku plakala, ne moc, ale plakala... Postavy mi byly sympatické, pro mě nebyly ploché jako hodně postav z jiných knih. Augustus mě ze začátku štval, pak jsem si ho strašně oblíbila. Všem kteří knihu nečetli a rozhodují se, tuto knihu doporučuji.

∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞
"Já jsem si ještě nikdy žádnou nezapálil. Je to metafora, chápeš? Strčíš si zabijáka do pusy, ale nedovolíš mu zabíjet."
∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞
Výsledek obrázku pro hvězdy nám nepřály



DĚKUJI ZA RECENZNÍ VÝTIST MEGAKNIHY.CZ

KNIHU SI MŮŽETE KOUPIT ZDE

1 komentář:

Budu ráda za váš názor,rady,tipy atd.! :)