čtvrtek 9. července 2015

Nástroje smrti: Město z kostí - Cassandra Clare


Ahooj všem po čtyřech měsících neaktivity. Omlouvám se, že jsem nepsala a nebyla aktivní. Bohužel jsem neměla vůbec chutě psát, ale teď jsem zpět a doufám, že vy budete zpět také :).


----

Město z kostíČeský název: Nástroje smrti 1
Autor: Cassandra Clare
Překladatel: Eva Maršíková
Nakladatel: Knižní klub
Žánr: Sci-fi, Fantasy, Román
Počet stran: 416
Rok vydání: 2010
Série: Nástroje smrti

∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞
Anotace:
Když se patnáctiletá Clary Frayová vydá do newyorského klubu Pandemonium, vůbec netuší, že se stane svědkyní vraždy a vstoupí tak do světa lovců stínů, bojovníků, kteří mají svět chránit před démony. A už z něj nevystoupí, protože její život se převrátí vzhůru nohama... Co je Clary vlastně zač? Kde se vzaly její schopnosti? A jsou pro ni spíš prokletím, nebo požehnáním? Zábavná, odvážná a neotřelá fantasy slibuje svým čtenářům strhující čtení, s nímž nebudou chtít přestat.

∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞
Můj názor: 
Knihu jsem měla vyhlídnutou už dávno, jelikož jsem na ní četla spousty pozitivních recenzí a připadala mi zajímavá. Musím uznat, že ze začátku se mi do ní vůbec nechtělo, kvůli první obálce a taky jsem si myslela, že to bude bůh ví co strašidelná kniha. Sama vlastně ani nevím, co jsem od knihy očekávala a musím uznat, že se mi opravdu líbila a nelituji rozhodnutí, že jsem si jí objednala. Postavy mi byly sympatické a líbily se mi. Připadaly mi, jako obyčejní lidé, co potkávám venku na ulici a to u mě bylo také jedno velké plus. Také se mi nezdály až tak ploché jako v pár jiných knihách. Děj knihy, který se mi zdál originálnější než většina knih s upíry, vlkodlaky a mnoha jinými bytostmi nezabrousil až tak moc do světa těchto stvoření a to se mi líbilo ještě více. Ke knize se ještě někdy vrátím a vím, že toho litovat nebudu, protože se u této knihy nejde nudit. Pokud nevíte, co si přečíst na prázdniny, doporučuji sáhnout po této knize. Těším se, až sáhnu po dalším dílu.

DĚKUJI ZA RECENZNÍ VÝTISK  MEGAKNIHY.CZ

KNIHU SI MŮŽETE KOUPIT ZDE.


1 komentář:

  1. Na knihu se chystám už od doby co jsem viděla film =) Jinak super recenze =)
    http://fantasyalatriel.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Budu ráda za váš názor,rady,tipy atd.! :)