sobota 28. března 2015

Stůj při mně - Daniela Sacerdoti


Stůj při mněČeský název: Stůj při mně
Autor: Daniela Sacerdoti
Nakladatelství: Host
Žánr: YA, romantika
Počet stran: 271
Rok vydání: 2014
Série: -
∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞







Anotace:
Život Eilidh Lawsonové se právě obrátil vzhůru nohama. Rozpadlo se jí manželství a přišla o dítě, po kterém dlouho toužila. Je duševně i fyzicky vyčerpaná a neví, co si počít. Jako by ji však něco zvláštního nutilo vrátit se do Glen Avich, malého městečka na Skotské vysočině, kde její rodina žije po generace.
Potkává tam svého nejlepšího přítele z dětství Jamieho McAnenu, který sám vychovává dceru. Po odchodu své ženy se Jamie smířil se životem bez partnerky, uzavřel se do sebe a zasvětil život malé Maisie. Nikdo netuší, že to byla jeho matka Elizabeth, kdo přivolal Eilidh zpátky do Glen Avich. Přestože je Elizabeth už tři roky po smrti, nedokázala ztraceného a osamělého syna opustit. Teď se snaží nenápadně napomoci tomu, aby se Jamie s Eilidh znovu sblížili. Ti se však bojí dalšího zklamání a Elizabetin vliv má své hranice.


∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞
„Ukaž, já ti to vezmu, Eilidh, zlatíčko, tak je to lepší,“ řekla a opatrně mi brala nákupní tašky z ruky a vedla mě do domu, přičemž mě stále držela kolem pasu.
∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞
Můj názor:

Dojemná a krásná kniha... Žádné klišé, takže já jsem spokojená. Kniha byla velice čtivá. Ten pocit, když si uvědomíte, že se toto může stát třeba i vám... Je to taková klidná lovestory, která kluky/chlapy bavit asi nebude, ale holky/ženy si asi rády počtou. Je to úplně jiný žánr, než který já obvykle čtu a i tak mě to velice zaujalo. Knihu jsem měla jako e-knihu a dočetla jsem jí ve škole v šatně když jsem čekala na kamaráda. Je to taková odpočinková knížka... Nemá složitý styl psaní, což mi také strašně vyhovuje a taky to není žádný cukr :D :)... Při pár okamžicích jsem se i málem rozbrečela i když nevím proč... Holky, pokud si chcete přečíst nějaký lovestory, které v sobě nemá cukr, doporučuji tuto knížku! :)

∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞
Kolíbkou to samozřejmě nebylo. Nejsem tak pověrčivá, abych věřila, že se to stalo kvůli ní. Nebylo to kolíbkou, nebylo to ani nákupem, který jsem v tom horku nesla domů, nebylo to ničím, co bych udělala já, tvrdil lékař.
∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞



DĚKUJI ZA RECENZNÍ VÝTISK HOST

KNIHU SI MŮŽETE KOUPIT ZDE

1 komentář:

  1. Krásná recenze, tuto knihu bych si opravdu ráda přečetla, jelikož mě zaujala již od první chvíle, co jsem ji spatřila :) Snad budu mít brzy tu příležitost :)
    http://milujemekihy.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Budu ráda za váš názor,rady,tipy atd.! :)